tisdag 10 juni 2014

Long time...

Volbeat på hög volym..
Ja, det hände något på Sweden Rock Festival, någon sorts smitta.. eller bara vibbarna från förr, länge sen, vaknade till liv? Jag, en hårdrockare?? Jamen, det har jag varit en gång i tiden.. innan jag blev punkare..
Nuförtiden kallar jag mig för allätare när det gäller musik, men det stämmer inte riktigt, det finns musik som får mig att vilja kasta upp istället..(typ menlöst gnissel: hissmusik etc)

SRF är en UPPLEVELSE för alla sinnen!
Ja, jag skulle kanske aldrig ha kommit på idén att åka dit, men min käre make är rockare till själ och hjärta, så jag skyller på honom. Eller, skyller inte, utan tackar!

Det var länge sen jag träffade så många goa, härliga, trevliga människor på samma gång. Iofs länge sen jag SÅG så många människor på samma gång, typ 30 000. Och inga sura miner, bara glada leenden, spontankramar och cowboys och indianer headbangande sida vid sida, typ.
Det känns HOPPFULLT!

Annars har det varit ljuvliga dagar, inne och ute.
I morgon ska jag jobba med vertikalodling i Duvemåla trädgård. En oas, sannerligen!

Nu ökar jag volymen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar