tisdag 20 maj 2014

Halsning fran langtbortifran

Jag sitter och skriver pa ett Internetcafee pa andra sidan jorden, i ett land utan a,a och o. Just det..
Det ar varmt och varmare blir det, nar det ar varmast haller jag mig inomhus. Hemma, hos sonen med den nya lilla familjen. Med brummande ac installt pa 22 grader, och da ar det svalt och skont! Tanker pa att darhemma, riktigt kyliga dagar staller jag luftvarmepumpen pa 22 grader - for varmens skull. Allt beror pa vad man jamfor det med!
Jag ar ratt udda har; ljusa damer har jag inte sett manga under vistelsen har. De damer, som ar ljushariga, ar riktigt, riktigt gamla.
Njuter av langsamma stresslosa dagar, sallskap av son, sonhustru och en underbar sot liten bebis.
Helt kan jag inte bara vara...Har haft kontakt med en dam som tipsat mig om stadsodlingar, pick and pay-garden i centrala staden. Have to see it, so dit ska vi idag. Eller manjana...

See you soon...or later

T

1 kommentar: